wtorek, 15 marca 2011

Duże pieniądze, uczciwie - w Polsce?











Duże pieniądze w uczciwy sposób - W Polsce???


Tak w Polsce! Pokazuje to przykład wielu młodych Polaków, a wśród nich autor publikacji „Truskawkowy milioner” , gdzie pisze:

Jeszcze kilka lat temu, jedyne co wiązało mnie z dużymi pieniędzmi to było tylko ogromne pragnienie ich posiadania. Ciężko pracowałem przez całe dnie, ale moja sytuacja finansowa była beznadziejna. Pieniędzy starczało mi jedynie na podstawowe potrzeby a i to tylko dzięki temu, że mieszkałem z rodzicami.

Życie mnie nie rozpieszczało. Pochodziłem z biednej rodziny, która mieszkała w małej wiosce - bez żadnych perspektyw na lepszą przyszłość. Mój pierwszy biznes okazał się totalną klęską finansową. Drugi zakończył się straszną awanturą, której sprawcą okazał się dyrektor miejscowej szkoły. Potem wcale nie było lepiej. Próbowałem mnóstwa różnych rzeczy, za każdym razem całym sercem angażowałem się w kolejne przedsięwzięcia - i ciągle nic.

„Pierwszy Milion” to doskonały obraz wytrwałości i determinacji, które doprowadziły młodego Polaka (autora) do bogactwa, a którymi dzieli się on dziś przekazując szereg informacji, jak owe pragnienia zamienić w rzeczywistość.

Jest bardzo możliwe, że w trakcie czytania tej publikacji będziesz z uśmiechem przywoływał podobne historie ze swojego życia, uświadamiając sobie, że być może też byłeś o krok od sukcesu finansowego. I jest bardzo prawdopodobne, że po przeczytaniu publikacji wpadnie Ci do głowy pomysł na biznes, który będziesz gotów z miejsca zrealizować!


Jesteś młody.

Nie boisz się marzyć o niezależności finansowej.

Szukasz inspiracji i dowodu na to, że w Polsce można osiągnąć dobrobyt i sukces.


Już jutro, w środę, 16.03.2011, ma premierę książka z której dowiesz wiesz, jak można w Polsce uczciwie dojść do swojego "pierwszego miliona"

Brak komentarzy: