poniedziałek, 17 września 2007

FTS- Fesnak, a Piotr Majewski

dziecko-do-szkoly
Jestem w głębokim szoku. Po tych kilku latach prowadzenia własnej, dochodowej firmy, byłem przekonany, że o finansach wiem bardzo dużo. Jednak już pierwszego dnia seminarium moja wiedza o kredytach została starta w pył i rozrzucona na 4 strony świata.

W noc po pierwszym dniu szkolenia prawie nie spałem. Siedziałem nad notesem z kalkulatorem finansowym i uświadamiałem sobie, jak niewiele wiedzą ludzie, którzy nie wiedzą tego, czego ja się właśnie dowiedziałem.
Drugiego dnia seminarium czułem się pewniej... dopóki gość specjalny, Monika - MAVERICK inwestowania w nieruchomości, nie uświadomiła mnie w przekonaniu, że niemalże wszystkie moje założenia dotyczące inwestowania w nieruchomości prowadzą po prostu do kłopotów.

Zaraz po zakończeniu szkolenia opłaciłem z góry seminarium dla mojego ojca i chwilę później go o tym powiadomiłem.

Tylko raz w moim życiu przytrafiła mi się tak diametralna zmiana w sposobie myślenia o biznesie. Dzięki tej pierwszej zbudowałem bardzo dochodowy biznes, dzięki zmianie, jaką dokonało na mnie to szkolenie mam zamiar zbudować... dynastię.

Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes, Sopot



Brak komentarzy: