niedziela, 22 marca 2009

Kursy Internetowe, Stacjonarne

Szukając trzeciej oferty szybkiego czytania, znajduję inne kursy. Zapisuję je z boku, z dokładnym wyszczególnieniem co, gdzie, kiedy.

Przy okazji trafiam na książkę, za 47 zł + 6 zł. koszt przesyłki, którą kiedyś kupiłam w formie e-booka. za 37,70zł. Zaoszczędziłam, zważywszy na fakt, że na obecnym etapie niewiele z niej rozumiałam. Kurz by na niej obsiadał przez ten czas, gdy nie zaglądałam do niej. Dość, że teraz szukając tej trzeciej oferty, na temat szybkiego czytania, wspomniałam o tym zakupionym niegdyś e-booku.

Wezmę się za czytanie. Teraz, więcej wiedząc nt. Internetu i różnych narzędzi internetowych powinnam więcej rozumieć i zacząć korzystać z wiedzy w nim zawartej.

Tymczasem szukam dalej tego nieszczęsnego trzeciego kursu.

Hmmm. Gdybym od ręki zapisywała w blogu wszystko to, co notowałam w komputerze, już bym to miała. Niestety, nie umiałam jeszcze pisać blogów.

Brak komentarzy: