środa, 3 czerwca 2009

Piotr Majewski poleca

Jestem na początku swojego internetowego biznesu i chciałabym wiedzieć jak mogę uniknąć błędów, które często popełniają Ci, którzy zaczynają nowy biznes – wykładają na promocje mnóstwo pieniędzy, a mimo to nie potrafią skutecznie pozyskać nowych, dających firmie zyski klientów.
Jeżeli mogę poznać SEKRETY prostych metod promocji, o których tak wiele osób nie wie, albo po prostu zapomina to zapiszę się na ponad trzydziestominutowy kurs, od A do Z naładowany konkretną wiedzą na temat najprostszych, najtańszych, nie raz wręcz zupełnie bez kosztownych i co ważne SKUTECZNYCH metod promocji!

MÓWIĄ MI: - "Od tego co znajdziesz w tym kursie powinnaś zacząć promocję swojego biznesu! Jeśli jeszcze tego nie robisz, koniecznie nadrób zaległości - to najprostszy sposób na wypromowanie i rozreklamowanie Twoich produktów lub usług.
Przekonaj się sama!

Ciekawa jestem kto skorzysta z tego kursu i czy ktoś napisze mi swoją opinię na jego temat. Bo dziś, ja tak naprawdę nie jestem nawet na początku swojego biznesu. Więc niby po co dziś mam się zapisywać na taki kurs? Ale... informacje zbieram, zapisuję, notuję i w odpowiednim czasie opiszę swoje wnioski.



Brak komentarzy: