piątek, 29 października 2010

Sprzedaż Biblii Promocji zakończyła się, ale...

Sprzedaż Biblii Promocji, o której pisałam w blogu pt.
"Wydarzenia" zakończyła się. Jak się spodziewałam to była akcja na szybką sprzedaż. Słuszna akcja, jeżeli wziąć pod uwagę czas pracy poświęcony nagraniom w których zawarto wiedzę wielu doświadczonych e-biznesmenów, czas i pracę wielu ludzi. Trzeba im było za pracę zapłacić.
Tę metodę pracy i sprzedaży opisywał już dość dawno Piotr Majewski -
ekademia.pl, o którym Piotr Michalak - pp.ententa.pl/, mówi: "...największy konkurent, a jednocześnie dobry kolega". Dla większości ludzi zajmujących się e-biznesem czy to zawodowo, czy jak ja hobbystycznie, prawda ta jest od dawna znana. Nie dziwi więc nikogo ta zbieżność, o której wspomniałam w blogu Biznes i e-Biznes. Co jakiś czas widzę, jak na wiedzy Piotra Majewskiego wyrasta nowy e-biznesmen. A jestem w e-biznesie już dobrych kilka lat.

Warto zauważyć, że dzieje się tak w przypadku ludzi, którzy umieją, a co ważne lubią swoją wiedzę przekazać, dla dobra innych, bowiem jest to cenna wiedza, szczególnie ze strony technicznej i psychologicznej, a biznes informatyczny, jest po prostu "żyłą złota". Jeśli wziąć pod uwagę firmę reklamową, którą jest ententa również znana od lat, także z profesjonalizmu samego Piotra Michalaka, to nie dziwi fakt, że ludzie zamawiali wiedzę przez nich sprzedawaną na długo przed jej sprzedażą. Osobiście uważam, ze przekazuje on wiedzę w sposób znacznie bardziej zrozumiały, aniżeli robi to Piotr Majewski, aczkolwiek jak już wspomniałam, to za jego wiedzę płacili jedni z najlepszych dziś e-biznesmenów.

Pozwolę sobie tutaj na cytat:
„Projekt Zlote Mysli.pl nigdy by nie powstał w takiej formie, w jakiej powstał, gdyby nie CNEB.PL i znajdująca się tutaj wiedza oraz dyskusje”.
Mateusz Chłodnicki
ZloteMysli.pl - Nexto.pl.


Brak komentarzy: