czwartek, 8 marca 2012

Wiedza w pigułce








Wczoraj dostałam mini pigułkę - tak do liźnięcia. W formie tekstowej, ale tak skonstruowanej, aby przeczytanie materiału nie zajęło mi więcej niż 10-15 minut.
Czytanie mi się dłużyło i zasypiałam. Fakt - TO BYŁA MINI PIGUŁKA, a ja byłam już bardzo senna. Zaś to, co mnie nudziło było mi już dobrze znane.

Jak dla wielu ludzi te teksty są już znane i rozumiane, tak dla większości Polaków wciąż są obce. Dlatego nie mogę powiedzieć, że nie są wartościowe. Wszystko, co pokazuje ludziom jak mogą się rozwijać, jak zdobywać wiedzę finansową - Wiedzę zapewniającą lepsze, mądrzejsze życie, jest cenniejsze od samych pieniędzy. One mogą się pojawić wynikiem szczęśliwego losu, ale i szybko się rozejść i wtedy znów jest bieda, głębsza nawet od poprzedniej, bo człowiek uwięziony w negatywnych emocjach i nawykach, nie mający wiedzy finansowej, nie może się podnieść z żadnego dołka, nawet z równej powierzchni. Niestety, temu człowiekowi nie chce się czytać, więc w „pigułkach wiedzy” widzę szansę na zaszczepienie go tematem.

Nawet jeśli dla mnie to już „ smęcenie ”. - Jako, że i u mnie wiedzy wciąż za mało, tak wierzę, że tu znajdę to, czego jeszcze mi potrzeba. Po lekturach książek Roberta Kiyosaki, które pokazały mi czego mi potrzeba szukać w polskich realiach, uważam, że dla większości Polaków nie gotowych na takie lektury, „pigułki wiedzy” będą tym pierwszym zapalnikiem dla zdobywania wiedzy finansowej i rozwoju osobistego. Zatem zapraszam wszystkich „leni”, do krótkich filmików z przekonaniem, że będą naprawdę rewelacyjne - Jak wszystko, co wychodzi z głowy Mateusza Chłodnickiego pełnej rewelacyjnych pomysłów. - Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze gratuluję. A MINI PIGUŁKĘ, podrzucę kilku leniwcom :) - I Ty możesz ją mieć...



Jeżeli polubisz stronę „Pigułki Wiedzy” i zostawisz swój adres e-mail otrzymasz tę pigułkę. Ponadto zdobędziesz możliwość odebrania za darmo pozycji pt. „Zarabianie PRAWDZIWYCH pieniędzy”.

Brak komentarzy: